Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

110224

Av duojagmotvarlden - 24 februari 2011 14:30

Godmorgon!!!

Då va de ännu en ny dag, o igår ringde min Bm Karin som jag var hos i tisdags 22/2, jag ringde o boka tid då jag har en sån förbannad klåda över hela kroppen!!

Efter ett samtal med min blivande Bm på Mvc så rekommenderade hon mig att kontakta en husläkare för att få hjälp med min klåda, då man ska lämna lever prover iom en ny graviditet!!! Sagt o gjort ringde jag spec Bm Karin då jag tänkte att jag kan lika bra lämna blodprov hos henne som hos ngn annan o dessutom kan jag få ett Vul på "köpet"..

Väl på besöket där i tisdags så lämna jag blodprover o fick gjort ett Vul, men som Karin sa till mig innan vi gjorde vulet så kunde man inte se så mycket!!!
Fick en ny tid en vecka senare då hon ville följa upp så graviditeten så att den sitter där den ska.. Så på onsdag 2/3 ska jag tbx o hoppas då att man kan se mer o att allt ser bra  ut!!

Igår torsdag ringde Karin o sa att mina lever prover såg bra ut, men att hon vill ändå att jag kommer på onsdag som vi bestämt!!
Hon sa dock oxå att om jag skulle börja blöda skulle jag ringa henne o om de hände efter kontorstid fick jag bege mig till KK, då de kan vara ett utomhavandeskap,
Inget som jag direkt ville höra men som jag vet e väl menat av henne!!

Så nu e de nedräkning till onsdag som gäller o jag hoppas innerligt att jag inte börjar blöda!!! Igår kväll va de dock svårt o försöka skingra tankarna på annat håll, vi vill ju så gärna att vårt lilla liv ska stanna kvar hos oss!!!
Så idag har jag bestämt med "magen" att vi ska minsann visa hela världen att detta kommer gå bra, så inga negativa tankar idag *pepp*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av duojagmotvarlden - 10 mars 2011 13:58


Hej!!!   Då va man hemma igen efter dagens jobb o även mitt efterlängtande Vul, idag fick jag se hjärtat   helt underbar känsla det där!!! Allt såg bra ut o cystan o ser ut att ge med sig vilket är bra så nu slipper jag åka dit där fler gånge...

Av duojagmotvarlden - 8 mars 2011 18:13

Hej igen   Då har de gått några dagar till o idag har inte varit någon rolig dag!!! Mår jätte skumt typ illamående yr emellanåt o så trött så trött!! Inte har de varit lättare att haft grabben hemma från skolan idag då han klaga på magont igå...

Av duojagmotvarlden - 5 mars 2011 15:07

Idag tog jag en runda till stan o skulle till Panduro o kolla om jag hitta något kul o pyssla med men av någon anledning va jag på Åhlens, H&M, o titta så mycket fint jag fick med mig hem       O så tillhörande byxor      Åh eftersom jag red...

Av duojagmotvarlden - 5 mars 2011 13:41

Toodiloo!!!   Ja då ska vi göra ett försök o se om man kommer fastna för de här med bloggandet!! Tanken bakom denna bloggen är att skriva om allt som händer oss under dessa magiska månader vi har framför oss      Måndagen 21 mars fick vi än...

Av duojagmotvarlden - 4 mars 2011 18:15


Ja då va man hemma från både jobb o Vul som jag gjorde imorse!!!!Allt såg bra ut men läkaren vill ha koll på Cystan så nästa torsdag ska jag tbx o titta till vår lill* igen!!! Lika facinerande varje gång       Här inne ligger vår bulle på jäsn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Väntan på dig


Ovido - Quiz & Flashcards