Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Dagens Vul

Av duojagmotvarlden - 10 mars 2011 13:58

Hej!!!


Då va man hemma igen efter dagens jobb o även mitt efterlängtande Vul,

idag fick jag se hjärtat   helt underbar känsla det där!!!

Allt såg bra ut o cystan o ser ut att ge med sig vilket är bra så nu slipper jag åka dit där fler gånger.

Läkaren mätte vår lill* till hela 4,22mm idag vilket motsvarar 6+1 o enligt Sm är det 6+5 men nu räknar vi från Vul idag o så får vi se på Kub testet om det blir ändrat då!


Bifogar dagens Vul bild       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av duojagmotvarlden - 8 mars 2011 18:13

Hej igen   Då har de gått några dagar till o idag har inte varit någon rolig dag!!! Mår jätte skumt typ illamående yr emellanåt o så trött så trött!! Inte har de varit lättare att haft grabben hemma från skolan idag då han klaga på magont igå...

Av duojagmotvarlden - 5 mars 2011 15:07

Idag tog jag en runda till stan o skulle till Panduro o kolla om jag hitta något kul o pyssla med men av någon anledning va jag på Åhlens, H&M, o titta så mycket fint jag fick med mig hem       O så tillhörande byxor      Åh eftersom jag red...

Av duojagmotvarlden - 5 mars 2011 13:41

Toodiloo!!!   Ja då ska vi göra ett försök o se om man kommer fastna för de här med bloggandet!! Tanken bakom denna bloggen är att skriva om allt som händer oss under dessa magiska månader vi har framför oss      Måndagen 21 mars fick vi än...

Av duojagmotvarlden - 4 mars 2011 18:15


Ja då va man hemma från både jobb o Vul som jag gjorde imorse!!!!Allt såg bra ut men läkaren vill ha koll på Cystan så nästa torsdag ska jag tbx o titta till vår lill* igen!!! Lika facinerande varje gång       Här inne ligger vår bulle på jäsn...

Av duojagmotvarlden - 3 mars 2011 18:30

Hej!!!Då va man hemma från jobbet och de har varit en bra dag idag, har faktiskt inte tänkt så mycket på morgon dagen utan bara intalat mig själv att cystan kommer att försvinna av sig själv så småningom o att vår lilla bebbe utvecklas precis som h'n...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Väntan på dig


Ovido - Quiz & Flashcards